|
AutoPlus Forum motoryzacyjne
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr_Mar
VIP
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:14, 31 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No jest inny, nie w europejskim guście. Ale przyznam szczerze, nie rozmumiem czym się amerykanie zachwycają w tym naskarze. Zupełnie tak samo nie dostrzegam nic ciekawego w żużlu, jeżdżą sobie w kółko. Za F1 też nie przepadam, ale tam przynajmniej są różnie zakręty i różne ich kombinajce, co dodaje odrobinę emocji.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rekin
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 0:34, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
O silnikach diesla mam bardzo dobre zdanie, pod warunkiem, że nie są to nowego typu jednostki , z których "żyją" serwisy. Miałem Audi A6 C4 z 2,5TDI silnikiem 140 KM i 6-biegową skrzynią. Przez osiem lat eksploatacji silnik ten ani razu nie zawiódł, nie "brał" oleju i nie palił więcej niż 8 litrów. Bez problemu rozpędzał auto do 220 km/h.
Silnik z modelu C5 jak zapewne wiecie to złom
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan1906
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:33, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Rekin napisał: | Silnik z modelu C5 jak zapewne wiecie to złom |
Już głupot nie opowiadaj. miałem przyjemność z 2.8 V6. to jest złom? chyba nie jeździłeś nim więc nie mów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżony
VIP
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawichost/Kraków Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:36, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Poćwicz czytanie ze zrozumieniem przed maturą bo inaczej będzie cieńko z kontekstu wypowiedzi jednoznacznie wynika ,że chodzi mu o silnik 2.5 TDI z Audi A6 C5 który rzeczywiście jak wszyscy wiemy nie jest zbyt udaną konstrukcją i powtarzam chodzi o jeden silnik a nie o całą gamę silnikową tego modelu.
Podajesz 2.8 V6 i się burzysz a ten silnik nie ma z 2.5 TDI nic wspólnego oprócz producenta i modelu w którym siedzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan1906
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:16, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Jakbyś jechał 2,5TDi to wiedziałbyś że jest równie dobry
co do powtórek przed maturą to nigdy ich za wiele. chociaż i tak polski mam w d***e
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emil90
Administrator
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:59, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
stan1906 napisał: | jakbyś jechał 2,5TDi to wiedziałbyś że jest równie dobry |
Dobry jest w jeździe tu nikt nie zaprzeczy, w szerokim zakresie przebiega maksymalny moment obrotowy co jest zaletą, ale jeśli chodzi o awaryjność to już taki dobry nie jest podobnie jak 2.0TDi do 2006 roku sporo ludzi ma problemy z nimi, nie to co starsze 2.5TDi R5 montowane w 100 C3 i 100/A6 C4 czy 1.9TDi które są znane z bardzo małej awaryjności.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan1906
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:04, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Pewnie masz racje, lecz te silniki można w tym momencie za parę groszy kupić, nie opłaca się naprawiać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rekin
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:06, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
stan1906 napisał: | Jakbyś jechał 2,5TDi to wiedziałbyś że jest równie dobry
|
To, że pali około 2l więcej i osiąga przebiegi do 250 000 nie czyni go równie dobrym Volvo wypięło się na te silniki. Chyba nie myśli, ze ot tak sobie. Niemcy chętnie pozbywają się C5-tek, ponieważ żeby zwiększyć ich bezawaryjność trzeba wymienić pompę olejową i jeszcze jakiś element w tej chwili nie pamiętam a kosztuje ten zabieg 2500 euro.
O automatycznych skrzyniach biegów nie wspomnę. Zięciowi padła w Szczecinie nikt nie chciał jej naprawiać. To auto oprócz blach to porażka.
Kiedyś naszła mnie ochota na C5 pojechałem do kolegi handlarza, który miał taka, nie bitą jak się okaało po temoncie rozrzadu. Spojrzał na moją C4 i powiedział; masz dobre auto, odpuść sobie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżony
VIP
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawichost/Kraków Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:16, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
stan1906 napisał: | Jakbyś jechał 2,5TDi to wiedziałbyś że jest równie dobry
co do powtórek przed maturą to nigdy ich za wiele. chociaż i tak polski mam w d***e |
Miałem na myśli dokładnie to co napisał Emil nikt tu nie narzeka na sam silnik tylko na jego awaryjność C5 już parę lat nie produkują więc awaryjność danego silnika jest coraz bardziej decydująca. Wystarczy popatrzeć na ceny by zobaczyć ,że 2.5 TDI osiągają ceny nawet niższe niż 1.9 TDI(które imho jakiś cudem na pewno nie były) .
A czytanie ze zrozumieniem to nie tylko polski na innych przedmiotach też ma decydującą rolę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emil90
Administrator
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:49, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
stan1906 napisał: | Pewnie masz racje, lecz te silniki można w tym momencie za parę groszy kupić, nie opłaca się naprawiać. |
Już wole swapa na 1.9TDi zrobić albo kupić samochód już z tym silnikiem, niż zmieniać na kolejne zawodne 2.5TDi V6, po za tym zależy dla kogo kupno silnika i koszt montażu to parę groszy, warto jeszcze wspomnieć o tym, że 2.5 V6 jest droży w eksploatacji niż 1.9 i nie chodzi tu tylko o większe spalanie.
Komplet rozrządu 2.5TDi V6 to ok 1300 zł, a w przypadku 1.9TDi to ok 530 zł
Ostatnio zmieniony przez Emil90 dnia Pon 19:27, 08 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
auto789
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:50, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam disla i jestem zadowolona zwłaszcza nie mam problemu w zimie z odpalaniem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kama89
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:44, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Mam i jestem zadowolona z niego
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alutka
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:48, 28 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Mamy już ponad 4 lata auto na disel i jest rewelacyjny, no i w zimie nigdy nie ma problemu nawet przy dużym przymrozku
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek20
Dołączył: 01 Lut 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:59, 04 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
ja tam wole i polecam benzyne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek20
Dołączył: 01 Lut 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:23, 09 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Disel jak często trasy robisz, benzyna jak mieszkasz w duzym miescie i głownie po nim jeździsz i tyle w temacie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|