 |
AutoPlus Forum motoryzacyjne
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michaelw
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:07, 31 Sie 2007 Temat postu: Style tuningu |
|
|
German Style:
-usunięcie emblematów
-Felgi Deep Dish (z szerokim rantem) i opony naciagniete na felge
-bardzo niskie zawieszenie
-poszerzenia
-żadnych body kitów, spoilerów itp. rzeczy tuning jest stonowany i lajk nie odróżni go od seryjnego auta
-klatka we wnetrzu auta
-koła poza obrysem nadwozia
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Cult style:
-akcesoria z lat '60 i '70
-nawiązania do starych samochodów (np. fele od garbusa albo klasyczne BBs'y, długa brew nad swiatłami)
-obowiązkowo bagażnik i naklejki na tylnej szybie z boku
-obnizenie nadwozia
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Rost:
-obowiazkowo rdza
-auto wyglada na starte i zaniedbane
-duża ilość dodatków z epoki "świetności" tego auta
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Rat:
-Malowanie podkładem
-gleba
-wyszukane felgi (najlepiej całkowicie płaskie)
-Auta maja wyglądac jak szczury
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Japan Style, Drift, D1:
-duże bodykity z wielkimi wlotami widać tez IC
-Carbonowa maska
-Dużo naklejek z logami firm części z auta
-Duży carbonowy spoiler z tyłu
-Możliwie jak najwiecej carbonowych dodatków
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
JDM–Japan Domestic Market:
-Styl podobny do germana, ale na japonskich autach
-delikatny tuning
-felgi w umiarkowanych rozmiarach
-Części z kultowych japonskich firm (Takata, HKS, Falken)
-Najważniejsze żeby były jak najlepsze części a nie moc
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
DUB, VIP:
-ciemny kolor nadwozia
-Wnetrze obite skórą
-mocny silnik
-minimum 20" chromowane felgi
-wszystko ma się błyszczeć
-Bazami są wiekie limuzyny i Suv'y (Cadilac Escalade, Chrysler 300C)
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Rice:
-wydech montowany sznurkiem
-przesadzone spoilery przyklejone tynkiem
-źle położony lakier
-tuning zrobiony w swoim garażu
-podczas przyciemniania szyb pod folię wpuszczane są pęcherzyki powietrza
-najczęściej zamiast felg są używane kołpaki bądź nie ma ich, odsłaniając rdzę na obręczy
-wpisz w google Opel Calibra
Pikes peak, Yankee:
-Ogromne spoilery
-przedłużające 2 razy cały samochód
-oczywiscie muszą mieć jak najlepsza aerodynamike, bo scigaja się w razjdzie na zboczu góry Pikes Peak gdzieś w USA
-wygladaja jak stare rajówki (Audi S1, Peugeot 205)
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Hot Rod:
-Stare auta z lat 30 i 40 XX wieku
-szerokie koła i duże felgi (z tym że tylna jest wieksza od przedniej)
-najlepiej silnik "na wierzchu"
-PJ z ogniem w stylu tego z lat 50
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Low Rider:
-Baza stare amerykańskie limuzyny z lat 50 i 60
-hydrauliczne zawieszenie
-chrom i złote dodatki
-jak najniższe zawieszenie
-Złote albo chromowane szprychowe felgi
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Styl Sródziemnomorski:
-duże, wręcz przesadzone spoilery
-ogromne koła (możliwie największe)
-duża ilość dodatków niekoniecznie ze sobą współgrajcych
-malowanie karoserii motywami naniesionymi aerografem
-często spotykane sa zawieszenia typu air-ride
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Styl Hiszpański:
-wszystkie BK robione od podstaw samemu
-niespotykane przeróbki i dziwaczne kompozycje
-dziś często używa się już gotowych body kitów, ale przerabia się je żeby się zmieściły do samochodu (np. BK z 350z do Seata Ibizy)
-na pewno zauważycie podobieńtwo do Stylu sródziemnomorskiego
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Styl Angielski No1:
-Bazami sa małe miejskie auta (Citroen Saxo, Peugeot 306)
-Ogromne zderzaki, poszerzenia i progi
-ok. 20 calowe fele
-Mocny silnik
-najlepsza liczba głośników w aucie wg. angielskich tunerów to 64 (to nie żart)
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Styl Angielski No2:
-w tym stylu liczą się tylko osiągi
-bazami są Gran Turismo lub importy
-wszystkie przeróbki są robione profesionalnie w garażu
-Stary Ford Capri jest szybszy od 730 konnego SL'a od Brabusa
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Styl Francuski:
-Ogromne body kity i duże poszerzenia
-Siatka na wolotach
-brak modyfikacji silnika
-jaskrawe kolory
-ulubiona baza: Peugeot 206
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Retro:
-chodzi tu o odrestaurowanie auta
-bardzo żadko jest tu nawet najmniejszy tuning
-do tego stylu zaliczamy m.in. muscle cary
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Drag:
-auta mają dużo dodatków poprawiajacych aerodynamike
-maja wymyslne vinyle namalowane na aucie
-Stare muscle cary dla spektularnosci maja zazwyczaj silnik na wierzchu
-z tyłu mają zamontowany spadochron
-z tyłu mają też rollel bar żeby auto zostało na kołach podczas startu
-mają potężne silniki
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Istnieje jeszcze wiele stylów, ale napisze o nich jak się troche dowiem o każdym z nich.
PS. Specjalnie napisałem to w tym dziale zeby mc makerzy wiedzieli jak robic swoje autka. Nie przenoście go z tąd.
fotki google, vwgolf.pl tekst mój pomagałem sobie tekstem z forum vwgolf.pl
Ostatnio zmieniony przez Michaelw dnia Sob 16:08, 01 Wrz 2007, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sąsiad
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Zielonej Góry
|
Wysłany: Sob 0:43, 01 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Dobry topic, ja żem też się czegoś nowego nauczył xD
Dzięki ;]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Sob 10:43, 01 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra robota Michaelw! Dowiedziałem się sporo rzeczy. Czekam na dalsze style.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michaelw
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:05, 01 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Uzupełniłem style. mogłem jeszcze napisac o stylu Rally i DTM, ale każdy wie o co w nim chodzi wiec nie pisałem. mam nadzieje, że po przeczytaniu tego będziecie inaczej oceniać mangi naszych użutkowników.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X2400
Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew koło Warszawy Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:04, 01 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Michael kozaczysz po całości Dzięki za opisanie tych stylów tuningu. Najbardziej lubię G-style, Cult, Rost & Rat i JDM
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapa
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1409
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: od bociana.
|
Wysłany: Sob 19:19, 01 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Donk & Highriders:
Ten dosyć kontrowersyjny styl wymyślili amerykanie - jak większość sposobów na tuning. W Europie ten styl donks w ogóle nie jest obecny, jedynie w USA. Do stylu donks nadają się nieco podstarzałe Chevrolety Caprice i podobne pojazdy, takie jak najpopularniejsze w Stanach taksówki czy radiowozy. Przerabia się je na lansowozy, postawione na 28-calowych felach i podniesionym zawieszeniu. Słowo donks to skrót od donkey, czyli osioł - podobno znak firmowy Chevroleta Impala przypominał sylwetką osła. „Osłowaty” styl określa się też jako highriders. Jak to bywa w przypadku lansowozów – to trzeci ulubiony styl raperów (szczególnie tych z Florydy) zaraz po DUB’ie i lowriderach. Highriders dzielą się na grupy - pierwsze to Bubbles (starsze, mniej kanciaste auta), Box (typowe kanciki i Glasshouse (stare Caprice z panoramicznymi szybami). Powstało nawet czasopismo opisujące te auta, nazywa się „The Donk”.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Małe uzupełnienie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Nie 20:04, 02 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Wiecie czego panowie brakuje? Pokazanych przykładowych prac MC
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|