|
AutoPlus Forum motoryzacyjne
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżony
VIP
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawichost/Kraków Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:26, 21 Sty 2008 Temat postu: Audi A8 |
|
|
Jako że to forum patrząc na użytkowników powinno zwać się www.fanatycyaudi.fora.pl to mam nadzieję że was zadowolę
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
(C) netcarshow
Audi A8 – pierwsza luksusowa limuzyna zbudowana w pełni z aluminium, zastosowano w niej technologię Audi Space Frame (ASF). Auto konkuruje w grupie ekskluzywnych samochodów z Mercedesem Klasy S, BMW serii 7, Cadillakiem STS, Jaguarem XJ, Lexusem LS i Volkswagenem Phaeton. Jako jedna z niewielu limuzyn w większości wersji wyposażona jest w stały napęd na 4 koła quattro.
Audi A8 jest następcą modelu V8 produkowanego w latach 1988-1993. Pierwsza generacja Audi A8 (D2) była produkowana od 1994 do 2002, w roku 1998 roku został przeprowadzony facelifting tego modelu, obejmował on nieco inny design przedniej partii nadwozia oraz drobne zmiany wewnątrz pojazdu, pojawiły się także nowe jednostki napędowe. W roku 1996 zaprezentowano usportowiony model oznaczony symbolem S8, posiadający wzmocniony silnik 4.2 V8 i sportowe akcenty zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, m. in. lusterka zewnętrzne z polerowanego aluminium i inny wzór felg. Rok 2002 przyniósł nową wersję modelu Audi A8 - D3, która została poddana modernizacji pod koniec roku 2005. Zmiany polegały głównie na zastosowaniu nowej atrapy chłodnicy zachodzącej na zderzak i nawiązującej do sportowych modeli z lat 30. W roku 2006 zaprezentowano nowy model S8 wyposażony w 10-cylindrowy silnik o pojemności 5.2l, który bazuje na zdławionym silniku ze sportowego Lamborghini Gallardo
Silniki benzynowe
Audi A8 2.8 V6 (174KM) 1994-1996
Audi A8 2.8 V6 (193KM) 1996-2002
Audi A8 3.7 V8 (230KM) 1995-1998
Audi A8 3.7 V8 (260KM) 1999-2002
Audi A8 2.8 V6 quattro (174KM) 1995-1996
Audi A8 2.8 V6 quattro (193KM) 1996-2002
Audi A8 3.7 V8 quattro (230KM) 1995-1998
Audi A8 3.7 V8 quattro (260KM) 1999-2002
Audi A8 4.2 V8 quattro (300KM) 1994-1998
Audi A8 4.2 V8 quattro (335KM) 1999-2002
Audi A8 6.0 W12 quattro (420KM) 2001-2002
Silniki wysokoprężne
Audi A8 2.5 V6 TDI (150KM) 1996-2000
Audi A8 2.5 V6 TDI (180KM) 2000-2002
Audi A8 2.5 V6 TDI quattro (150KM) 1996-2000
Audi A8 2.5 V6 TDI quattro (180KM) 2000-2002
Audi A8 3.3 V8 TDI quattro (225KM) 2000-2002
Wersje "S"
Audi S8 4.2 V8 quattro (340KM) 1996-1999
Audi S8 4.2 V8 quattro (360KM) 1999-2002
Audi A8 2.8 - silnik : V6 poj.2771cm ohc średnica cylindra i skok tłoka : 82.5 x 86.4 stopień sprężania : 10,3 liczba zaworów na cylinder : 2 system zasilania : wtrysk wielopunktowy moc : 174KM (128kw) / 5500obr.min maks.moment obr. : 250/3000 obr.min napęd : przedni skrzynia manualna : 5 biegów skrzynia aut. : 4 biegi zawieszenie przód : wahacze poprzeczne , amortyzatory teleskopowe , stabilizator poprzeczny zawieszenie tył : oś wielowahaczowa , sprężyny śrubowe , stabilizator poprzeczny hamulce przód/tył : tarczowe chłodzone od wewn./ tarczowe ogumienie seryjne : 225/60 R16 W rozstaw osi : 2882mm rozstaw kół przód/tył : 1597/1586mm wymiary zewn.dł/szer/wys : 5034/1880/1440 mm ciężar własny : 1460 kg dopuszczalna masa całkowita : 2060 kg pojemność bagażnika : 525 l ciężar ciągniony hamowany : 1500 poj.zbiornika paliwa : 80 l 0-100 km/h : 9.1 s v-max : 228 km/h Średnio L/100km : 9.6L
Audi A8 3.7
silnik : V8 poj.3697cm dohc średnica cylindra i skok tłoka : 84.5 x 82.4 stopień sprężania : 10,8 liczba zaworów na cylinder : 4 system zasilania : wtrysk wielopunktowy moc : 230KM ( 169kw ) 5500obr.min maks.moment obr. : 315/2700 obr.min napęd : przedni skrzynia manualna : niedostępna skrzynia aut. : 4 biegi zawieszenie przód : wahacze poprzeczne , amortyzatory teleskopowe , stabilizator poprzeczny zawieszenie tył : oś wielowahaczowa , sprężyny śrubowe , stabilizator poprzeczny hamulce przód/tył : tarczowe chłodzone od wewn. ogumienie seryjne : 225/60 R16 W rozstaw osi : 2882mm rozstaw kół przód/tył : 1591/1580 wym.zew.dł/szer.wys : 5034/1880/1440 ciężar własny1645kg dopuszczalna masa całk. : 2245kg poj.bagażnika : 525L ciężar ciągniony hamowany :1750kg poj.zbiornika paliwa: 90L 0-100km/h: 8.7s v-max : 247km/h Śr.L/100km : 10.1L
Audi A8 4.2 Quattro
silnik : V8 poj.4172 dohc średnica cyl.i skok tłoka : 84.5 x 93.0 stopień sprężania : 10.8 system zasilania : wtrysk wielopunktowy liczba zaworów na cylinder : 4 moc : 300KM (220kw) / 6000obr.min Maks.moment obr. : 400/3300 obr.min rodzaj napędu : stały na wszystkie koła skrzynia ręczna : niedostępna skrzynia aut. : 4 biegi zawieszenie przód : wahacze poprzeczne , amortyzatory teleskopowe , stabilizator poprzeczny zawieszenie tył : oś wielowahaczowa , sprężyny śrubowe , stabilizator poprzeczny hamulce przód/tył : tarczowe chłodzone od wewn. ogumienie seryjne : 225/60 R16 W rozstaw osi : 2882mm rozstaw kół przód/tył : 1591/1580mm wym.zew.dł/szer.wys : 5034/1880/1440 ciężar własny : 1750kg dopuszczalna masa całk. : 2350kg poj.bagażnika : 525L ciężar ciągniony hamowany : 1950kg poj.zbiornika paliwa : 90L 0-100km/h : 7.3s v-max : 250km/h Śr.L/100km : 11.6L
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poorwich
Administrator
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy koło Poznania
|
Wysłany: Pon 19:30, 21 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Bosh... Czytałeś regulamin forum Jeśli nie to zachęcam do lektury.
Po pierwsze - na tym forum daje się tylko i wyłącznie miniaturki zdjęć (jesteś tuż już trochę - powinieneś to wiedzieć...) Dlaczego Sam zobacz Dżony ile trzeba przewijać te zdjęcia, by przeczytać tekst (skopiowany ?, przepisany?) z... wikipedii. Mógłbyś sam coś od siebie napisać (tak jak robię to ja w swoich tematach)...
To tyle - na poprawę (przynajmniej fotek masz 24 h - nie poprawisz zamykam temat).
Sorki, że tak po Tobie pojechałem, ale jesteś już jakiś czas na naszym forum, widziałeś kilka tematów napisanych przeze mnie i nie tylko.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michaelw
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:23, 21 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Stare dobre A8, do dzis moim marzeniem tuż za RS$ jest S8 tej generacji. Wogóle 2 najlepsze limuzyny to te Audi i BMW 7 E38. Szkoda tylko, ze gdy będe kupował swoje pierwsze auto to nawet gdybym kupił je na 18-tke to miałoby 8 lat,a zanim bym odłozył na kupno i przede wszystkim paliwo to już ponad 10. Ale za to mamy luksusowe i szpanerskie auto, można by tez czasem pokusić się o wyścig z np. podstawową 911 lub M3.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|