|
AutoPlus Forum motoryzacyjne
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
afryka
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 22:37, 02 Sie 2007 Temat postu: Fiat Seicento(600) |
|
|
Fiat Seicento od 2005 roku nazywany Fiat 600. Fiat Seicento a potem 600 posiada 4 miejsca co moim zdaniem dobre bo 5 by ten samochód nie zmieścił. Moim zdaniem powinien posiadać 2 miejsca i reszta to przestrzeń bagażowa. Ale do sedna : Wprowadzony na rynek w roku 1998 jako następca Fiata Cinquecento. Produkowany w Polsce w latach 1998-2007. Na początku fiat Seicento posiadał silniki o mocy 900 i 1100 cm3. W 2005 roku Fiat Seicento oferowany jest tylko z silnikiem 1.1 lecz w 3 wersjach wyposażenia: Fresh, Actual i w Wersji Jubileuszowej 50th. Samochód w wersji Jubileuszowej może posiadać specjalne malowanie w kolorze kremowym z błękitnym paskiem. Wewnątrz wozik nie zachwyca nadmiarem miejsca. Dedykowany raczej do osób starszych którzy w zasadzie nikogo nie będą wozić z tyłu oraz osób młodych którzy z tyłu mogą na króciutkich trasach podwozić znajomych. Osoba moich gabarytów czyli 183cm wzrostu,która dobiera sobie ustawienie za kierownicą na jak najwygodniejsze i prawidłowe może być pewna że za jego plecami usiądzie tylko dziecko w foteliku. Próbowałem usiąść z tyłu na siedzeniu ustawionym dla mnie ale coś się nie dało.. fotela nie dało się domknąć... Wnętrze wykonane wiadomo z plastiku nie jest on wspaniałęj jakości przypomina mi to z mojego Punto mk1. Liczniki czytelne ale nie ma obrotomierza... dlatego biegi trzeba przełączać "na słuch". W zasadzie na desce rodzielczej jest to co jest niezbędnę czyli nawiew i radio oraz przełączniki świateł awaryjnych, przeciwmgielnych oraz ogrzewania szyby tylnej. Tapicerka jest "ładna" i przyjemna w dotyku, Samochód jak na kieszeń przeciętnego polaka cenę ma przystępną.
Silnik:
- 1.1 8v Fire 54 KM 88Nm (Benzyna)
Samochód do setki rozpędza się w 14.5s. Prędkość maksymalna tego maluszka to 159km/h Spalanie rzędu 4.7 poza miastem i aż 8.3 w mieście.
Cennik:
Fresh - 23 800zł
Actual - 24 800zł
Wersja Jubileuszowa 50th - 25 900zł
Foto:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Źródła:
[link widoczny dla zalogowanych] - cennik, wersje, osiągi silników.
FOTO:
[link widoczny dla zalogowanych]
BY:
Artur "Afryka"
Ostatnio zmieniony przez afryka dnia Pią 13:32, 03 Sie 2007, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Czw 22:49, 02 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Samochód nie jest zły. Czemu? Są ludzie (np.starsi ludzie) którym nie potrzebne są auta "luksusowe" typu Mondeo ;] a za mała cenę mogą mieć nowe autko.. Osobiście bym go nie kupił, no ale po co komu auto spalające 10 litrów benzynki jeśli jeździ nim tylko po mieście a do takich ludzi zapewne jest ten wóz adresowany.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emil90
Administrator
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:57, 02 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Brzydkie to i małe a na dodatek wolne i niebezpieczne.
Muszę się przyczepić SC nigdy nie miał silnika 1,0, tylko miał dwa silniki 900 i 1,1 i jeszcze jedno SC zawsze był na 4 osoby nie na 5 osób, na wikipedii jest błąd.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X2400
Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew koło Warszawy Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:00, 02 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Niebezpieczny, wolny, mały i brzydki nic więcej o tym aucie nie można powiedzieć
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
afryka
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 23:06, 02 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
O dziękuje bardzo Emil 90 zaraz to zmienię. Co do silników to Veyron kiedyś jak rozmawialismy w szkole to mówił że był 1.0 więc przepraszam za błąd.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kurczak
Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 23:29, 02 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Co tu dużo o nim gadać, auto kompletnie nie dla mnie
Raczej dla kogoś starszego, gdzie raczej rzadko będzie używane.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poorwich
Administrator
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy koło Poznania
|
Wysłany: Pią 7:20, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Kurczak napisał: | (...)
Raczej dla kogoś starszego, (...) |
I tu się mój drogi mylisz. Mój kuzyn (bardzo wysoka i młoda osoba (wiek koło 25-30 lat) osoba - coś koło 2 metrów wzrostu) kupił sobie kilka miesięcy temu Seicento. Jakoś się do tego samochodu mieści
Bagażnik mu wystarcza - najważniejsze, że wędki na łowienie ryb wchodzą
Lecz mój kuzyn miał już kilka przygód ze swoim Sejem. A oto jedna z nich. Pewnego dnia wlewał płyny eksploatacyjne (typu płyn do spryskiwaczy itp.) i przeszkadzał mu trochę w tym jakiś przewód - przesunął więc go, gdy skończył robić zamknął machę i ruszył w drogę. Tam jadąc koło 110 km/h miał przyhamować. Naciska lekko na hamulec... A pedał sam leci w podłogę - i auto prawie nie zwalnia. Mój kuzyn przeraził się, zrobił się blady, bo w jego aucie ręczny działa tylko "tak sobie". Jakoś wyhamował biegami. Potem znowu musiał przyhamować. Nacisnął na pedał hamulca i... było normalnie... Następnie znowu musiał przyhamować i stało się to co za pierwszym razem. Po tym stanął na poboczu, otworzył maskę, przełożył przewód tak jak był i do tej pory wszystko jest dobrze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan1906
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:40, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Dla młodej osoby jak ulał. Mało pali, w sumie wygodny. Na 1 auto czemu nie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Veyron
Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miasto piernika i Kopernika - Toruń Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:16, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
O tym aucie moge dużo mówić, bo poruszałem się nim przez 3 lata Jest małe, ale to jest dla mnie plus, bo każda marka powinna mieć w ofercie małe oszczędne i tanie autko. Nie jest to może tak wygodny samochód jak Ford mondeo , ale nie jest tak źle, owszem na tylnej kanapie jest jak w lodówce (czyt. ciasno) ale na krótsze podróże idealnie. Ja głównie widzę osoby starsze w tym autku, ale młodych też troszku jest
A tu ode mnie fotka wersji na 50-lecie Seicento (600-etki) :
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sąsiad
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Zielonej Góry
|
Wysłany: Pią 18:10, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Wolałbym Matiza, czyli dzisiejszego Sparka
Trzeba przyznac, że "600" zmotoryzowała trochę Polski ;] Autko jest dobre, ale ja go jakoś nie lubię
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan1906
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:41, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Ja znacznie wolę 600 od Matiza czy Sparka. Mały, zwrotny. Czemu zmieniono nazwę na 600?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sąsiad
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Zielonej Góry
|
Wysłany: Pią 18:49, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
stan1906 napisał: | (..)Czemu zmieniono nazwę na 600? |
Seicento to po włosku 600, Seicento to następca Cinqecento. Cinqecento to po włosku 500 xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Pią 18:54, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Sąsiad napisał: | stan1906 napisał: | (..)Czemu zmieniono nazwę na 600? |
Seicento to po włosku 600, Seicento to następca Cinqecento. Cinqecento to po włosku 500 xD |
Tak na prawdę to nazwy nie zmienili
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan1906
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:11, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Macie rację koledzy. Wiedziałem, że to od jakichś liczb. 600 chyba bardziej pasuje. Mnie najbardziej podoba się w tym kolorze na zdjęciu od Veyrona. Niestety to wersja na 50lecie. Ale bez niebieskiego paska też jest ładny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poorwich
Administrator
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy koło Poznania
|
Wysłany: Pią 19:17, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Dziś widziałem Fiata 600 - był seledynowy a ten pasek miał koloru beżowego Nawet ładnie wyglądał.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|