|
AutoPlus Forum motoryzacyjne
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poorwich
Administrator
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy koło Poznania
|
Wysłany: Czw 7:24, 02 Lip 2009 Temat postu: BMW X1 |
|
|
BMW zaprezentowało oficjalne zdjęcia i informacje na temat swojego najmniejszego SUV-a - modelu X1.
Jeśli chodzi o wygląd auta to nie zmienił się od zbyt w porównaniu z prototypem, który został zaprezentowany jesienią zeszłego roku. Przód podobny jest do tego z nowego BMW serii 7 czy 5GT. Z boku auto wygląda podobnie jak inne SUV-y firmy z Bawarii. Tył BMW X1 podobny jest identyczny jak w prototypie.
Wnętrze najmniejszego SUV-a BMW wygląda podobnie jak w innych modelach tego koncernu z Bawarii.
Pod maską X1 pracować może jeden z czterech silników. Dla miłośników tankowania benzyny przygotowano tylko jeden silnik - trzylitrowy, 6-cylindrowy motor oznaczony jako xDrive28i. Ma on moc 258 KM i moment obrotowy wynoszący 310 Nm. Rozpędza on to auto do 100 km/h w 6,8 sekundy i maksymalnie pojedzie 205 km/h. Reszta silników to jednostki wysokoprężne. Paletę diesli otwiera czterocylindrowy, dwulitrowy silnik oznaczony jako xDrive18d. Osiąga on moc 143 KM i moment obrotowy wynoszący 320 Nm. Rozpędza on samochód do 100 km/h w 9,6 sekundy i rozpędza go maksymalnie do 200 km/h. Mocniejszym dieslem jest jednostka oznaczona jako xDrive20d. Również ma 4 cylindry, także ma dwa litry pojemności. Osiąga jednak 177 KM mocy i 350 Nm momentu obrotowego. Silnik rozpędza X1-kę do 100 km/h w 8,4 sekundy, a jego V-max to 205 km/h. Najmocniejszy silniki wysokoprężny w X1 nazywa się xDrive23d. On też ma 4 cylindry i dwa litry pojemności. Legitymuje się on mocą 204 KM i momentem obrotowym równym 400 Nm. Rozpędza on auto do 100 km/h 7,3 s., a jego prędkość maksymalna to 205 km/h.
BMW X1 występuje w dwóch wersjach, jeśli chodzi o przenoszenie napędu na nawierzchnię. Najmniejszy SUV bawarskiej marki może mieć bowiem napęd na cztery koła (wtedy w nazwie silnika pojawia się litera "x") lub na tylne koła (wtedy w nazwie silnika pojawia się literka "s"). Auta z napędem na tył mają nieco lepsze przyspieszenie.
Dodatkowo to silnika benzynowego oraz dwóch mocniejszych turbodiesli można dokupić "zestaw", który podnosi prędkość maksymalną z 205 km/h do 213-230 km/h.
Auto ma być konkurencją dla takich samochodów jak Toyota RAV4, Mitsubishi Outlander, Ford Kuga czy Citroen C-Crosser.
FOTO:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
(C) netcarshow.com
P.s. [link widoczny dla zalogowanych] znajdziesz więcej fotek tego auta.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gucio
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: Czw 15:09, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Mamy już X5 , więc po co kolejny z rodziny X ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poorwich
Administrator
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy koło Poznania
|
Wysłany: Czw 15:23, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Auto, jak każde nowe BMW, cholernie nie podoba mi się z przodu. Styliści z BMW chyba zachorowali na chorobę, która zwie się "duże nerki" Z boku auto nawet jakoś wygląda. Podobnie jak z tyłu (wg mnie to najlepsza część tego samochodu).
Wnętrze wygląda jak w każdej innej Beemce, czyli jest OK. S
Gama silników nawet OK, tylko szkoda, że w ofercie jest tylko jeden benzyniak
A co do pytania Gucia. Chyba po to stworzono X1, by panowie z Audi i Merca musieli się wziąć do roboty i też zrobić takie nieco mniejsze i tańsze auta, by zawalczyć o klientów z np. Toyotą RAV4, Suzuki Grand Vitarą, Citroenem C-Crosserem czy Fordem Kugą.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr_Mar
VIP
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:31, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Aż szkoda komentować tą ochydę. Po pierwsze nie trawię wszelkiej maści suwów. Nie uznaję półśrodków. Jeżeli potrzeba mi zjechać z twardej drogi to kupuję terenówkę. A sam samochód jest brzydki. Teraz panuje moda na eksponowanie znaczków, co psuje więszkość aut, tak jak w tym wypadku. Natomiast tył wygląda jak z tanich chińskich resoraków. Ogólnie BMW = Bardzo Marny Wóz...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X2400
Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew koło Warszawy Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:03, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Auto, jak większość nowych Beemek nie podoba mi się z przodu i z tyłu. Ciągle pakują duże nerki. Wszędzie. No i szkoda że jest tylko jedna benzyna w tym obrzydliwym aucie, ale może to i lepiej, bo tak mało będzie się ich tam marnować
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emil90
Administrator
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:27, 04 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
A mi się przód podoba, ale tył już nie, bo jest paskudny.
Mogli by dać 6 cylindrowego diesla.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|