|
AutoPlus Forum motoryzacyjne
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Śro 12:59, 02 Maj 2007 Temat postu: Corvette 2008 |
|
|
General Motors przygotowalo dla Corvetty silnik zwiekszony o 0,2 litra..
Bestie pod maska oznaczono LS3 6,2L small-block. Okazalo sie, ze jednostka osiaga moc 321 kW (437 KM) przy 5900 obr./min. Jako elemnt dodatkowy ma sluzyc uklad wydechowy, ktory zwieksza moc o 4 kW (5,4 KM), moment obrotowy o 5 Nm do końcowych 580 Nm przy 4600 obr./min. Poprawiono takze skrzynie biegow oraz uklad kierowniczy.. Samochód otrzymał też nowe koła, których design zapożyczono ze specjalnej edycji Corvette Indianapolis 500 Pace Car. Nowością są odcienie lakieru Jetstream Blue Metallic Tintcoat i Crystal Red Metallic Tintcoat, które zastępują kolory Le Mans Blue Metallic i Monterey Red Metallic Tintcoat. Ciekawym elementem moze sie okazac pakiet Z51, ktory obejmuje sztywniejsze sprężyny, opony Goodyear Eagle F1 Supercar EMT, zmodyfikowany układ chłodzenia czy większe wiercone tarcze hamulcowe o średnicy 340 mm z przodu i 330 mm z tyłu. System stabilizacji, ABS i system Active Handling należą do wyposażenia standardowego, za zawieszenie magnetyczne Magnetic Selective Ride Control trzeba dopłacić. Na samym szczycie stoi specyfikacja Z06.. Dysponuje ona ogormnym silnikiem o pojemnosci 7 litrow.. i mocy 377 kW (513 KM) przy 6300 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 637 Nm przy 4800 obr./min. W porównaniu do standardowej Corvette zaszło wiele zmian, za wszystkie wymieńmy większe tarcze hamulcowe 355/340 mm. Corvette Z06 przyśpiesza od 0 do 96 km/h w 3,7 s, prędkość maksymalna wynosi 319 km/h, a tor w niemieckim Nürburgring auto przejechało w 7 minut i 43 sekundy.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
zrodlo:roadlook
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kurczak
Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 16:41, 02 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Dużo się nie zmieniła zewnętrznie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Veyron
Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miasto piernika i Kopernika - Toruń Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:45, 02 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Z zewnątrz to zmiany kosmetyczne, a wnętrze troche więcej się zmieniło. I to na lepsze sie zmieniło ;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kuba K.
Moderator
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Śro 16:53, 02 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Podrasowali silnik i pewnie są z siebie dumni!
A tak na serio to i seryjna vide-> poprzednia Corvette była niezła...gdyby tylko umiała skręcać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Śro 16:59, 02 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Kuba K. napisał: | ...gdyby tylko umiała skręcać |
A czy jakies amerykanskie wozidelo umie skrecac ?
.....
Z zewnatrz prawie nic sie nie zmienilo, ale glownym zalozeniem bylo podrasowanie silinika ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapa
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1409
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: od bociana.
|
Wysłany: Śro 17:57, 02 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Wnętrze zmieniła się na lepsze. A z zewnątrz zmiany są bardzo delikatne... no i dobrze bo Vecia ich nie potrzebuje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr_Mar
VIP
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:42, 02 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Co by nie zrobili z tym autem i tak nie dorówna Porsche. Obecny model bardzo mi się nie podoba, bardziej mi się podobało C5.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sąsiad
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Zielonej Góry
|
Wysłany: Śro 21:18, 02 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
mr_mar napisał: | Co by nie zrobili z tym autem i tak nie dorówna Porsche. (...) |
Zgadza się
Co do ogólnie Corvetty, to mi się podoba, ale jest kilka "ale".
1) Silnik. Z takiej pojemności tylko 437 KM. Aż żal dupe ściska Dla porównania 911 Turbo z 3,6 l wyciągnięto 480 KM ;]
2) Prowadzenie. Nie prowadziłem, ale sugruję się opiniami dziennikarzy motoryzacyjncyh.
Trzeba wspomnieć o cenie, bo to niewątpliwy plus, mimo to wolałbym oszczędzać na Turbo ;]
Jednak nowa Corvettka ładniej wygląda od poprzedniej, lekka kosmetyka upiększyła amerykańskiego potworka ;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michaelw
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:42, 02 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Na zewnątrz nic nie zmienili i dobrze we wnętrzu polakierowali niektóre elementy. Silnik podrasowali tylko tą słabszą wersje bo w 7 litrowej moc wzrosła o tylko 1 KM.
Wole coś z Europy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr_Mar
VIP
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:09, 02 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Michaelw napisał: | Na zewnątrz nic nie zmienili i dobrze we wnętrzu polakierowali niektóre elementy. Silnik podrasowali tylko tą słabszą wersje bo w 7 litrowej moc wzrosła o tylko 1 KM.
Wole coś z Europy. |
Ja też wolę coś europejskiego, tylko niestety europejskie wozy są droższe od Vetty, ale też dużo lepsze. Tak jak napisał Sąsiad od dziś zaczynam zbierać na Porsche lub Ferrari...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poorwich
Administrator
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy koło Poznania
|
Wysłany: Czw 6:13, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Chevrolet Corvette na 2008 rok... Trochę zmian wewnątrz i na zewnątrz. Ok, to rozumiem. Ach Ci amerykanie - wg nich moc bierze się z pojemności. No i dali pojemność 6.2 litra i uzyskali "oszałamiającą" moc wysznoszącym prawie 440 KM. Gdyby to było w Europie silnik miałby zapewne o połowę więcej (a niżeli nie więcej) koni mechanicznych. No, ale to są amerykanie, dlatego też zapewne jakość plastików użytych do wykończenia wnętrza nie jest na poziomie europejskim.
Cena zapewne będzie (w porównaniu do europejskich konkurentów) atrakcyjna, ale mimo to (tak jak Sąsiad) wolę oszczędzać na wóz tej klasy ze Starego Kontynentu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motofanka
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Motolandia
|
Wysłany: Czw 9:04, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Corvetta z tego co pamietam zazwyczaj nie zmieniała aż tak bardzo wyglądu wizualnego..Jednak jej uroki mechaniczne,choć zwiększają wydajność i podobno są lepsze to faktycznie w porównaniu z innymi samochodami to nadal zostają w tyle..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Czw 10:36, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
A powiem wam, ze ja chyba jednak wolalbym wydac mniej i kupic Vette niz pozbawic sie majatku na Ferrari albo cuś.. Choc gdyby kosztowalyby tyle samo to oczywiscie kupilbym cos z Europy (Porsche itd.)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr_Mar
VIP
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:11, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Poorwich napisał: | Ach Ci amerykanie - wg nich moc bierze się z pojemności. |
Wiesz co mówi amerykańska szkoła budowania silników? Dużą pojemność można zastąpić tylko ... większą pojemnością. Ale jednak europejskie wozy "wyciskają" z podobnych pojemności dwukrotnie większą moc. Trzeba tu zauważyć, że amerykanie produkują najbardziej przestarzałe technicznie auta. Do dziś w wielu silnikach stosuje się rozrząd typu OHC ( czyli jeden wałek rozrządu w kadłubie). Duzo czerpią jednak ze swoich europejskich fabryk, ale ciąge ich big blocki są najcześciej stosowane...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Nie 13:11, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Sąsiad napisał: | mr_mar napisał: | Co by nie zrobili z tym autem i tak nie dorówna Porsche. (...) |
Zgadza się
Co do ogólnie Corvetty, to mi się podoba, ale jest kilka "ale".
1) Silnik. Z takiej pojemności tylko 437 KM. Aż żal dupe ściska Dla porównania 911 Turbo z 3,6 l wyciągnięto 480 KM ;]
2) Prowadzenie. Nie prowadziłem, ale sugruję się opiniami dziennikarzy motoryzacyjncyh.
Trzeba wspomnieć o cenie, bo to niewątpliwy plus, mimo to wolałbym oszczędzać na Turbo ;]
Jednak nowa Corvettka ładniej wygląda od poprzedniej, lekka kosmetyka upiększyła amerykańskiego potworka ;] |
Tylko wiesz.. nie można zapomnieć o tym, że Porsche te 480 kucyków zawdzięcza swoim turbinom
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|