Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Koenigsegg CCXR
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kurczak




Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 21:04, 05 Mar 2007    Temat postu: Koenigsegg CCXR

Koenigsegg CCX, potwór na czterech kołach o mocy ponad ośmiuset koni i potencjale na prędkości bliskie czterystu km/h... A jeśli do tego CCX doda się jeszcze R ?

Stanie się rzecz prosta... Otrzymamy naprawdę ognistą potworę... Moc nam wrośnie do 1018 koni, zaś niutonometry dojdą do liczby 1060... A V-max ? Co z tym ? Prędkość przekroczy cztery stówki... A setka w ile ? CCX ma aż 3.2 sekundy, a ty jest pewnie trochę mniej ze względu na większą moc i niską masę, zaledwie 1180 kg.

A teraz najlepsze... To wszystko otrzymujemy tankując nie wysokooktanową benzynę, a ... etanol !

Tak, nie dość że mamy piekielnie mocny samochód to jeszcze oszczędzamy środowisko ;] To jest to, ekolodzy powinni być zadowoleni, a my jeszcze bardziej ;]

Tak naprawdę to wiele się nie różni od 'zwykłego' CCX'a. Silnik to nadal doładowane V8 o pojemności 4.7 litra tyle, że przystosowane do biopaliwa, dzięki któremu właśnie zyskujemy prawie 200 koni, dziwne prawda ? ;]

A z wyglądu to oprócz zmienionych znaczków raczej więcej zmian nie ma ;]

Aha, i jest jeszcze jedna ciekawostka, jeżeli mamy CCX'a to bez problemu możemy przerobić go na CCXR'a !

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(c)rsportscars
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Pon 21:46, 05 Mar 2007    Temat postu:

Hmmmm. Malutkie zmiany na zewnątrz, dodana jedna literka w nazwie... Ale ten silnik - to jest to ponad 1000 KM Cool
Ciekawe czy idzie ruszyć tym wozem bez palenia gumy? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapa




Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1409
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: od bociana.

PostWysłany: Wto 12:26, 06 Mar 2007    Temat postu:

Mi się jakoś nigdy nie podobał... sam nie wiem dlaczego... może i jest szybki i wogóle. Ale jakoż iż aczkolwiek ponieważ jestem fanem tuningu to uważam że lepiej jest kupić jakiś bardziej praktyczny samochód (jak np. Impreza czy RS6) i poddać go modyfikacjom.


Impreza o mocy 800 KM ma przyspieszenie do setki 1,8-2,6(zależnie od nawierzchni) więc jaki to ma sens?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kurczak




Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 14:51, 06 Mar 2007    Temat postu:

Zapa napisał:
Impreza o mocy 800 KM ma przyspieszenie do setki 1,8-2,6(zależnie od nawierzchni) więc jaki to ma sens?
Taki że nadal jeździsz samochodem, który możesz kupić normalnie w salonie i nie ma w nim exotycznego... no może oprócz silnika, który wytrzyma góra 10 tyś. kilometrów, bo jest tak bardzo wysilony...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sąsiad




Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Zielonej Góry

PostWysłany: Wto 19:48, 06 Mar 2007    Temat postu:

Fajny "odrzutowiec" Razz
Tylko liczyłem na więcej. 3,2 s do 100 to słaby wynik. 911 Turbo jest o wiele bardziej praktyczniejsze a setkę osiąga w 3,7 s. Ale ten "bolid" aż śmierdzi ekologią :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michaelw




Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:57, 06 Mar 2007    Temat postu:

Mi sie nie podoba po pierwsze jest na etanol po drugie przyspieszenie 3.2 sek. do setki to bardyo słabo barabus pryz mniejsyej mocy przyspiesza w 1,67 a bugatti veron w 2.5 po trzecie i najważniejsze lubie zwykłego CCX ktorz po drobnym tuningu i tak będzie szybszy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Sob 14:36, 07 Kwi 2007    Temat postu:

To sie nazywa samochod sportowy... a nie jakies tam autka, ktore chca byc nimi (samochodami sportowymi). Przyspieszenie jest bardzo dobre. Nie wymagajcie od niego 1s do setki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Pią 18:21, 30 Lis 2007    Temat postu:

Wiem, wiem, wiem - kolejny odkop. Lecz chciałem Was poinformować, że powstała specjalna, limitowana edycja Koenigsegga CCXR oraz CCX.
Z zewnątrz od pozostałych różni się przede wszystkim nadwoziem - wykonane jest ono z włókna węglowego (nie polakierowanego lakierem Exclamation), z czerwonymi elementami takimi jak spojler przedniego zderzaka, progi, lusterka, znaczek, czy pas tylny. Są również specjalne felgi o rozmiarze 19 z przodu i 20 cali (z tyłu), na które nałożono opony Michelin Pilot Sport 2 o rozmiarze 255/35-19 na przód i 335/30-20 z tyłu. Za każdym z tych kół kryją się super dobre ceramiczne tarcze hamulcowe.
Pod maską czeka zmodyfikowany silnik. Inżynierowie z Koenigsegga powiększyli jego pojemność z 4.7 do pięciu litrów. Lepsze są więc osiągi - sprint do 100 km/h do kwestia tylko 2,9 sekundy (pewnie jest tylko kilka modeli motocykli ścigaczy, które przyspieszają do 100 km/h wolniej). 200 km/h? Żaden problem, wystarczy poczekać 8,9 sekundy. Dla ciekawości podam, że przyspieszenie do 200 km/h i zatrzymanie CCXR'a z tej prędkości trwa tylko 13,7 sekundy. A droga hamowania ze 100 km/h wynosi 32 metry. Średnie spalanie tego potwora ma wynosić wg producenta 22 litry na 100 km - panowie z Koenigsegga są chyba zbyt optymistyczni Wink
Na początku pisałem, że jest to wersja limitowana. Łącznie zostanie wyprodukowanych 20 egzemplarzy, w tym:
- 14 CCX (moc 888 KM) o wartości 1 330 000 Euro każdy,
- oraz tylko 6 CCXR'ów mających możliwość jazdy również na paliwie E85 (o mocy 1018 KM) o wartości 1 500 000 Euro każdy.
Oficialna premiera Koenigsegga CCX oraz CXXR w tej specjalnej wersji odbędzie się podczas salonu samochodowego w Genewie, w marcu przyszłego roku.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) netcarshow.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kurczak




Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 19:18, 30 Lis 2007    Temat postu:

Czysty karbon, coś pięknego Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michaelw




Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:29, 30 Lis 2007    Temat postu:

Pamiętam Zonde całą z carbonu, było to coś pięknego. Ten nie jest wyjątkiem, mam tylko małe zastrzerzenie gdybym go kupił czerwony lakier stałby się czarnym. Ciekawe kiedy w TG, -zostanie pobity rekord okrążenia, bo wątpie, że Veyron miałby szanse z CCXR'em na paliwo E85.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kurczak




Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 19:42, 30 Lis 2007    Temat postu:

Michaelw napisał:
Pamiętam Zonde całą z carbonu
Każda Zonda jest cała z karbonu, niektóre po prostu są nielakierowane ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michaelw




Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:46, 30 Lis 2007    Temat postu:

Pisząc to chodziło mi o ta niepolakierowaną.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Sob 7:01, 12 Wrz 2009    Temat postu: Koenigsegg CCXR Trevita

Koenigsegg zaprezentował nową, limitowaną wersję modelu CCXR - Trevita.
Auto różni się od innych CCXR-ów przede wszystkim wyglądem. Samochód ma nałożony trójwarstwowy lakier Shimmering Diamond Weave. Prócz tego auto ma nowy spojler z tyłu oraz nowe, 9-ramienne, czarno-białe felgi.
Poza tym CCXR Trevita jest taki sam jak inne CCXR-y.
Zostaną wyprodukowane tylko trzy sztuki tego auta. Cena? Nie została podana przez producenta, ale ten samochód na pewno nie będzie tani.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) netcarshow.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michaelw




Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:56, 12 Wrz 2009    Temat postu:

Fajny lakier i dobrze że widać strukturę karbonu, felgi ujdą, tylny spoiler no tu się nie postarali bo brzydki jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Albee




Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:10, 12 Wrz 2009    Temat postu:

Spoiler nie ma być ładny.
Jego zadaniem jest dociskanie tyłu auta. Wygląd nie ma znaczenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin