|
AutoPlus Forum motoryzacyjne
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kurczak
Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 21:04, 05 Mar 2007 Temat postu: Koenigsegg CCXR |
|
|
Koenigsegg CCX, potwór na czterech kołach o mocy ponad ośmiuset koni i potencjale na prędkości bliskie czterystu km/h... A jeśli do tego CCX doda się jeszcze R ?
Stanie się rzecz prosta... Otrzymamy naprawdę ognistą potworę... Moc nam wrośnie do 1018 koni, zaś niutonometry dojdą do liczby 1060... A V-max ? Co z tym ? Prędkość przekroczy cztery stówki... A setka w ile ? CCX ma aż 3.2 sekundy, a ty jest pewnie trochę mniej ze względu na większą moc i niską masę, zaledwie 1180 kg.
A teraz najlepsze... To wszystko otrzymujemy tankując nie wysokooktanową benzynę, a ... etanol !
Tak, nie dość że mamy piekielnie mocny samochód to jeszcze oszczędzamy środowisko ;] To jest to, ekolodzy powinni być zadowoleni, a my jeszcze bardziej ;]
Tak naprawdę to wiele się nie różni od 'zwykłego' CCX'a. Silnik to nadal doładowane V8 o pojemności 4.7 litra tyle, że przystosowane do biopaliwa, dzięki któremu właśnie zyskujemy prawie 200 koni, dziwne prawda ? ;]
A z wyglądu to oprócz zmienionych znaczków raczej więcej zmian nie ma ;]
Aha, i jest jeszcze jedna ciekawostka, jeżeli mamy CCX'a to bez problemu możemy przerobić go na CCXR'a !
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
(c)rsportscars
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poorwich
Administrator
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy koło Poznania
|
Wysłany: Pon 21:46, 05 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Hmmmm. Malutkie zmiany na zewnątrz, dodana jedna literka w nazwie... Ale ten silnik - to jest to ponad 1000 KM
Ciekawe czy idzie ruszyć tym wozem bez palenia gumy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapa
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1409
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: od bociana.
|
Wysłany: Wto 12:26, 06 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Mi się jakoś nigdy nie podobał... sam nie wiem dlaczego... może i jest szybki i wogóle. Ale jakoż iż aczkolwiek ponieważ jestem fanem tuningu to uważam że lepiej jest kupić jakiś bardziej praktyczny samochód (jak np. Impreza czy RS6) i poddać go modyfikacjom.
Impreza o mocy 800 KM ma przyspieszenie do setki 1,8-2,6(zależnie od nawierzchni) więc jaki to ma sens?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kurczak
Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 14:51, 06 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Zapa napisał: | Impreza o mocy 800 KM ma przyspieszenie do setki 1,8-2,6(zależnie od nawierzchni) więc jaki to ma sens? | Taki że nadal jeździsz samochodem, który możesz kupić normalnie w salonie i nie ma w nim exotycznego... no może oprócz silnika, który wytrzyma góra 10 tyś. kilometrów, bo jest tak bardzo wysilony...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sąsiad
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Zielonej Góry
|
Wysłany: Wto 19:48, 06 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Fajny "odrzutowiec"
Tylko liczyłem na więcej. 3,2 s do 100 to słaby wynik. 911 Turbo jest o wiele bardziej praktyczniejsze a setkę osiąga w 3,7 s. Ale ten "bolid" aż śmierdzi ekologią
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michaelw
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:57, 06 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Mi sie nie podoba po pierwsze jest na etanol po drugie przyspieszenie 3.2 sek. do setki to bardyo słabo barabus pryz mniejsyej mocy przyspiesza w 1,67 a bugatti veron w 2.5 po trzecie i najważniejsze lubie zwykłego CCX ktorz po drobnym tuningu i tak będzie szybszy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Sob 14:36, 07 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
To sie nazywa samochod sportowy... a nie jakies tam autka, ktore chca byc nimi (samochodami sportowymi). Przyspieszenie jest bardzo dobre. Nie wymagajcie od niego 1s do setki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poorwich
Administrator
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy koło Poznania
|
Wysłany: Pią 18:21, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Wiem, wiem, wiem - kolejny odkop. Lecz chciałem Was poinformować, że powstała specjalna, limitowana edycja Koenigsegga CCXR oraz CCX.
Z zewnątrz od pozostałych różni się przede wszystkim nadwoziem - wykonane jest ono z włókna węglowego (nie polakierowanego lakierem ), z czerwonymi elementami takimi jak spojler przedniego zderzaka, progi, lusterka, znaczek, czy pas tylny. Są również specjalne felgi o rozmiarze 19 z przodu i 20 cali (z tyłu), na które nałożono opony Michelin Pilot Sport 2 o rozmiarze 255/35-19 na przód i 335/30-20 z tyłu. Za każdym z tych kół kryją się super dobre ceramiczne tarcze hamulcowe.
Pod maską czeka zmodyfikowany silnik. Inżynierowie z Koenigsegga powiększyli jego pojemność z 4.7 do pięciu litrów. Lepsze są więc osiągi - sprint do 100 km/h do kwestia tylko 2,9 sekundy (pewnie jest tylko kilka modeli motocykli ścigaczy, które przyspieszają do 100 km/h wolniej). 200 km/h? Żaden problem, wystarczy poczekać 8,9 sekundy. Dla ciekawości podam, że przyspieszenie do 200 km/h i zatrzymanie CCXR'a z tej prędkości trwa tylko 13,7 sekundy. A droga hamowania ze 100 km/h wynosi 32 metry. Średnie spalanie tego potwora ma wynosić wg producenta 22 litry na 100 km - panowie z Koenigsegga są chyba zbyt optymistyczni
Na początku pisałem, że jest to wersja limitowana. Łącznie zostanie wyprodukowanych 20 egzemplarzy, w tym:
- 14 CCX (moc 888 KM) o wartości 1 330 000 Euro każdy,
- oraz tylko 6 CCXR'ów mających możliwość jazdy również na paliwie E85 (o mocy 1018 KM) o wartości 1 500 000 Euro każdy.
Oficialna premiera Koenigsegga CCX oraz CXXR w tej specjalnej wersji odbędzie się podczas salonu samochodowego w Genewie, w marcu przyszłego roku.
FOTO:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
(C) netcarshow.com
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kurczak
Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 19:18, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Czysty karbon, coś pięknego
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michaelw
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:29, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Pamiętam Zonde całą z carbonu, było to coś pięknego. Ten nie jest wyjątkiem, mam tylko małe zastrzerzenie gdybym go kupił czerwony lakier stałby się czarnym. Ciekawe kiedy w TG, -zostanie pobity rekord okrążenia, bo wątpie, że Veyron miałby szanse z CCXR'em na paliwo E85.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kurczak
Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 19:42, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Michaelw napisał: | Pamiętam Zonde całą z carbonu | Każda Zonda jest cała z karbonu, niektóre po prostu są nielakierowane
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michaelw
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:46, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Pisząc to chodziło mi o ta niepolakierowaną.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poorwich
Administrator
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy koło Poznania
|
Wysłany: Sob 7:01, 12 Wrz 2009 Temat postu: Koenigsegg CCXR Trevita |
|
|
Koenigsegg zaprezentował nową, limitowaną wersję modelu CCXR - Trevita.
Auto różni się od innych CCXR-ów przede wszystkim wyglądem. Samochód ma nałożony trójwarstwowy lakier Shimmering Diamond Weave. Prócz tego auto ma nowy spojler z tyłu oraz nowe, 9-ramienne, czarno-białe felgi.
Poza tym CCXR Trevita jest taki sam jak inne CCXR-y.
Zostaną wyprodukowane tylko trzy sztuki tego auta. Cena? Nie została podana przez producenta, ale ten samochód na pewno nie będzie tani.
FOTO:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
(C) netcarshow.com
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michaelw
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:56, 12 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Fajny lakier i dobrze że widać strukturę karbonu, felgi ujdą, tylny spoiler no tu się nie postarali bo brzydki jest.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|