Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mercedes klasy S - facelifting

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Śro 10:53, 08 Kwi 2009    Temat postu: Mercedes klasy S - facelifting

Do internetu wyciekły skany broszury Mercedesa klasy S po liftingu.
Zmiany są kosmetyczne. W przednim zderzaku pojawiły się światła do jazdy dziennej (diody LED), nieco przestylizowana jest maska, atrapa chłodnicy i reflektory. Z tyłu główne zmiany to nowe klosze lamp (z diodami LED) i końcówki wydechu ciekawie wkomponowane w zderzak (jak w Lexusie LS czy nowej BMW serii 7).
Wewnątrz zmiany są równie kosmetyczne - nowa kierownica i kilka detali.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) motorauthority.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Albee




Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:26, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Tył trochę zepsuli, a poza tym zmian niewiele.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Śro 18:14, 08 Kwi 2009    Temat postu:

S-klasa sprzed liftingu przypominała mi Maybacha. Po retuszu też mi go przypomina, lecz jakoś troszkę mniej.
Wg mnie zmiany na plus.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michaelw




Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:38, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Chociaż S-klasy nie popsuli. Wygląda tak samo, więc nie wiem co mam napisac o nim.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Sob 6:40, 31 Lip 2010    Temat postu: Mercedes S63 AMG

Mercedes zaprezentował odświeżoną wersję najmocniejszej wersji S-klasy - 63 AMG.
Czym różni się S63 AMG od słabszych wersji? Z przodu mamy nowy zderzak. Z boku widać nowe nakładki na progi. Z tyłu zaś mamy nowy zderzak z dyfuzorem i czterema czworokątnymi końcówkami układu wydechowego. Całości dopełniają nowe felgi.
Wewnątrz nie znajdziemy zbyt wielu zmian. Gdy wejdziemy do środka od razu zauważymy kierownicę wykonaną z nieco innej skóry niż kierownice w "podstawowych" wersjach S-klasy.
Pod maską najnowszej S-klasy 63 AMG również zaszły zmiany, ale bardziej radykalne. Poprzednik miał silnik 6.2 V8. Teraz S63 AMG ma pod maską taki sam silniki jak najnowszy CL63 AMG, czyli podwójnie doładowany 5.5-litrowy, ośmiocylindrowy motor, który legitymuje się mocą 544 KM oraz ogromnym momentem obrotowym wynoszącym 800 Nm. Napęd przekazywany jest oczywiście na tylną oś za pośrednictwem 7-stopniowej skrzyni biegów AMG SPEEDSHIFT MCT. Do setki auto rozpędza się w 4,5 sekundy. Maksymalnie auto rozpędzi się do 250 km/h. Mało? Panowie z Mercedesa oferują, w opcji rzecz jasna, pakiet, który nazywa się AMG Performance. Powoduje on wzrost mocy i momentu obrotowego do odpowiednio 571 koni mechanicznych i 900 niutonometrów. Z tym pakietem S63 AMG rozpędza się do 100 km/h w 4,4 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi równe 300 km/h.
Mercedes chwali się, że nowa S63 AMG jest oszczędniejsza od poprzedniczki z silnikiem 6.2 V8 aż o 3,9 litra benzyny na 100 km. S-klasa 63 AMG z silnikiem 5.5 V8 biturbo ma średnio spalać 10,5 litra benzyny na 100 km.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) netcarshow.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SunmaN




Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wiśniowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:03, 31 Lip 2010    Temat postu:

Po tych radykalnych zmianach samochód bardziej mi się podoba, ale że pięcio i półlitrowy motor w dodatku V8 ma spalać średnio ok. 10,5 l / 100 km to jest już przesada.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Sob 18:26, 31 Lip 2010    Temat postu:

Mi S-klasa AMG po lifcie podoba się. Wygląda bardzo ładnie. To, że mamy do czynienia z mocniejszą odmianą S-klasy zauważą tylko nieliczni. Osiągi - wg mnie bardzo dobre. Ale to spalanie... Te 10,5 litra to chyba spala jak się silnik uruchamia Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X2400




Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew koło Warszawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:11, 04 Sie 2010    Temat postu:

300 km/h w S-Klasie? Ja nie mam więcej pytań :> Taka prędkość przynajmniej ukryje ten wygląd, wolałem starsze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakor




Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Czw 1:48, 05 Sie 2010    Temat postu:

jest całkiem fajny i niezle wyglada - bardziej smukle .

Cytat:
Chociaż zmiany są raczej subtelne, dosyć łatwo zorientować się, że mamy do czynienia z wersją po faceliftingu. Z przodu pojawiły się nowe bixenonowe reflektory, przeprojektowany zderzak oraz grill o nieco ostrzejszych kształtach. Z tyłu wkomponowane w zderzak końcówki wydechu mają być od teraz charakterystycznym znakiem S-klasy.

W dzisiejszych czasach nie powinno dziwić wszechobecne oświetlenie w technologii LED. Zastosowano je zarówno w przednim zderzaku (światła do jazdy dziennej), reflektorach (światła obrysowe i kierunkowskazy) oraz lampach tylnych. Zmiany stylistyczne wprowadzone w zaprezentowanej niedawno E-klasie wywołały niemałą konsternację. Czy podobnie będzie i w tym przypadku?

Premierę odświeżonej S-klasy wykorzystano również do prezentacji wersji produkcyjnej limuzyny z napędem hybrydowym. Pod maską modelu S 400 Hybrid pracuje 280-konne benzynowe V6. Dodatkowe 20 KM mocy oraz (co bardziej istotne) 160 Nm momentu obrotowego dostarcza silnik elektryczny. Według producenta, dzięki takiemu połączeniu auto na każde 100 km potrzebuje średnio 7,9 l paliwa i emituje przy tym 186 gr CO2 na kilometr. Jeśli te wyniki się potwierdzą S 400 Hybrid będzie jednym z oszczędniejszych i bardziej ekologicznych samochodów w klasie.

Dla zwolenników ekonomicznych silników wysokoprężnych Mercedes oferuje model S 350 CDI Blueefficiency (także z napędem na cztery koła 4matic) z 3-litrowym V6 o mocy 235 KM. W tej wersji auto zużywa 7,6 l oleju napędowego na 100 km. Drugi z dostępnych turbodiesli to 4-litrowe, 320 konne V8 (S 450 CDI).

Gamę silników benzynowych tworzą między innymi: 272-konne, 3,5-litrowe V6 (S 350/S 350 4matic), 4,7-litrowe 340-konne V8 (S 450/S 450 4matic) oraz kolejne V8, tym razem o pojemności 5,5 l o mocy 388 KM (S 500).

W topowej wersji S-klasy (S 600) pod maską drzemie dwunastocylindrowy, podwójnie turbodoładowany silnik o pojemności 5,5 l i mocy 517 koni mechanicznych. Rozpędza on ten luksusowy "krążownik" do setki w zaledwie 4,6 sekundy. Jeśli jednak i ten wynik nie imponuje, AMG tradycyjnie przygotowało dwa specjalne modele: S 63 AMG i S 65 AMG. 525 KM z 6,2-litrowego silnika V8 lub 612 KM z 6-litrowego V12 powinny zadowolić najwybredniejszych.




Cytat:
CLASE S

S350 84.850 €
S350 4 Matic 89.400 €
S400 Hybrid 91.200 €
S450 93.700 €
S450 4 Matic 98.050 €
S500 109.750 €
S500 4 Matic 113.700 €
S63 AMG 152.150 €
S350 CDI 78.300 €
S350 CDI 4 Matic 85.350 €
S450 CDI 105.250 €

CLASE S L

S350 93.350 €
S350 4 Matic 97.450 €
S400 Hybrid 99.400 €
S450 101.900 €
S450 4 Matic 106.150 €
S500 116.150 €
S500 4 Matic 119.750 €
S600 171.150 €
S63 AMG 152.150 €
S65 AMG 247.100 €
S350 CDI 89.750 €
S350 CDI 4 Matic 94.350 €
S450 CDI 113.000 €
Spanish Autoblog

Mercedes S400 Hybrid

Na razie nie jest to „osobny" samochód. W bogatej ofercie silników S-klasy dołożono do gotowego benzynowego silnika 3,5-litrowego nieduży, dyskretny silnik elektryczny i całość występuje pod dumną flagą hybrydy. Znacząco urosła też nazwa - z „350" do „400", mimo że pojemność nadal wynosi 3,5 l. Idea jest prosta - nie tworzyć nowego auta (koszty!), a do istniejącego dołożyć tyle, by marketingowo uznać auto za hybrydę. Mercedes Hybrid ma więc normalny V6 3.5, dobry i oszczędny, produkujący 279 KM, i dużo mniejszy silnik elektryczny, dający tych koni 20 (15 kW). Razem - 299 KM. Moment obrotowy też wzrasta nieznacznie - z 350 do 385 Nm. Akumulatory zapewniające hybrydowość także nie są zbyt duże - razem z silnikiem elektrycznym zwiększają ciężar auta zaledwie o 75 kg. Co ciekawe, są to nowoczesne, ale drogie ogniwa litowo-jonowe. Oczywiście tak mały blok elektryczny nie jest w stanie samodzielnie napędzać potężnego, 2-tonowego Mercedesa, więc silnik benzynowy, odwrotnie niż w Toyocie Prius, nie jest podczas jazdy czasowo odłączany. Natomiast auto ma system start-stop, a więc w korku czy pod światłami, jeśli tylko jest niepotrzebny, silnik momentalnie jest wyłączany, a potem, bez dotknięcia kluczyka, błyskawicznie sam startuje. Równie oczywiste jest, że tak nowoczesne auto ma KERS, czyli system odzyskiwania energii kinetycznej podczas hamowania. W tym czasie silnik elektryczny staje się prądnicą i ładuje akumulatory. Wszystkie łagodne, zwykłe hamowania odbywają się przy użyciu wyłącznie hamulców elektrycznych, a tylko w „ciężkich sytuacjach" pomagają normalne hamulce tarczowe. Auto waży przecież dwie tony. Ale konstruktorzy, nawet w S-klasie walczą o każdy kilogram - na desce rozdzielczej jest nowatorski monitor w technologii Splitview (na tym samym ekranie kierowca i pasażer widzą co innego, np. nawigację i film). Robi to wrażenie, choć najczęściej w takim aucie kieliszki do szampana i złote karty kredytowe ważą więcej niż ten dodatkowy ekranik.

Oszczędny Mercedes ma zużywać ok. 8 l benzyny na 100 km, co w jednostkach marketingowych daje ok. 186 g CO2. Bogaczy kupujących S-klasy niekoniecznie to akurat kręci. Ale znaczna część takich aut to pojazdy służbowe VIP-ów i polityków. Tam nie chodzi o parę kropel paliwa. Wyborcy zapłacą. Bardziej chodzi o elektorat i political fiction.

DANE TECHNICZNE MERCEDES S400 HYBRID
Cena 370 500 zł
Konkurenci Lexus LS 600h
Zespół napędowy benz., 3.5, V6 +elektryczny AC
Moc 299 KM
0-100 km/h 7,2 s
Prędkość maksymalna 250 km/h
Zużycie paliwa 7,9 l/100 km
Emisja CO2 186 g/km
Zespół napędowy silnik spalinowy - poj. 3498 cm3, 205 kW (279 KM) przy 6000 obr/min, 350 Nm przy 2400-5000 obr/min; silnik elektryczny - 15 kW (20 KM), 160 Nm; maks. moment obr. zespołu napędowego 385 Nm; skrzynia biegów 7A, napęd na tylne koła.
Nadwozie 4-drzwiowy 5-miejscowy sedan, dł. x szer. x wys. 5096 x 1871 x 1479 mm, rozstaw osi 3035 mm, masa wł. 1955 kg, pojemność bagażnika 560




1) Pierścieniowy silnik (generator) elektryczny, integralnie wkomponowany w istniejący silnik spalinowy 2) Moduł chłodzący ogniwa 3) Ogniwa litowo-jonowe 4) Komputer sterujący 5) Złącze układu chłodzenia 6) Złącze napięciowe 7) Układ kontroli napięć w poszczególnych ogniwach.
(c)auto-motor-i-sport.pl


[link widoczny dla zalogowanych]
(c)motorauthority.com[/quote]


Ostatnio zmieniony przez Drakor dnia Sob 21:08, 07 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin