|
AutoPlus Forum motoryzacyjne
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poorwich
Administrator
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy koło Poznania
|
Wysłany: Sob 6:56, 31 Lip 2010 Temat postu: Mercedes Vito/Viano - face lifting |
|
|
3. lipca 2010
Mercedes zafundował kurację odmładzającą dla swoich dwóch mniejszych dostawczych modeli - dostawczego Vito i bardziej osobowego Viano.
Zmiany w obu autach są takie same. Z przodu mamy nowe światła z diodami LED do jazdy dziennej, nową atrapę chłodnicy, maskę oraz zderzak. W modelu Viano z tyłu zmianie uległy klosze tylnych lamp.
Wewnątrz zmiany także minimalne - zmienione niektóre przyciski, nowa czteroramienna wielofunkcyjna kierownica.
W obu modelach nic nie zmieniło się jeśli chodzi o silniki. Pod maską Vito będą pracować silniki wysokoprężne i benzynowy o mocach od 95 do 258 KM. W Viano silników jest nieco mniej i mają one moc od 126 do 258 KM.
FOTO:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
(C) carscoop
EDIT 31.07.2010
Mercedes zaprezentował nową odmianę Vito - E-cell. Nowa odmiana ma być skierowana dla klientów użytkujących auto głównie w mieście.
Gdyby nie naklejki na nadwoziu to Vito E-cell niczym nie różni się od normalnego, poliftingowego Vito.
Więcej zmian znajdziemy w środku. Mamy tutaj prędkościomierz wyskalowany do 120 km/h, a zamiast obrotomierza wskaźnik naładowania baterii.
Czyli już wiadomo czym napędzany jest Vito E-cell. Napędem tutaj jest silnik elektryczny o mocy pociągowej 60 kW i maksymalnej 70 kW. Silnik ma również 280 niutonometrów momentu obrotowego. Vito z takim napędem ma prędkość maksymalną elektronicznie ograniczoną do 80 km/h. Na jednym ładowaniu można maksymalnie przejechać 130 km (panowie z Mercedesa obliczyli, że średnio furgonetki jeżdżą dziennie po mieście około 50-80 km). Po rozładowaniu auto można naładować na dwa sposoby. Pierwszy z nich to pojechanie na stację ładownia prądem 380/400 V. Wtedy operacja trwa około sześciu godzin. Auto można również naładować z domowego gniazdka (prąd 230 V), jednak wtedy proces ładowania wydłuża się do około dwunastu godzin.
Pomyślicie, że skoro Vito E-cell ma napęd elektryczny to jest już prawie bezużyteczne, jeżeli chodzi o możliwość przewozu ciężkich ładunków? Mylicie się. Ładowność Vito E-cell może wynosić nawet 900 kg (w zależności od wyposażenia).
FOTO:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
(C) netcarshow.com
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X2400
Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew koło Warszawy Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:06, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Po co komu potrzebny napęd elektryczny w Vito? Chyba nie zmieni się wiele więcej niż to że nie będzie słychać silnika przez pierwsze 5 sekund jazdy...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|