|
AutoPlus Forum motoryzacyjne
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poorwich
Administrator
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy koło Poznania
|
Wysłany: Pią 19:14, 30 Sty 2009 Temat postu: Porsche 911 GT3 FL |
|
|
Po Carrerze, Carreze 4 i 4S oraz Tardze przyszedł czas na zaprezentowanie przez Porsche poliftingowej wersji 911 GT3.
Z zewnątrz auto różni się od GT3 sprzed liftingu nieco innym przednim zderzakiem, światłami LED w nim. Z boku nie zaszły żadne zmiany. Z tyłu mamy nowe światła z diod LED oraz nieco przestylizowany zderzak.
Jednak lifting GT3 to nie tylko kosmetyka nadwozia. To również nowy silnik. Dalej jest to 6-cylindrowy boxer, lecz nie o pojemności 3.6 litra, a 3.8 litra. Ma on teraz moc 435 KM (sprzed faceliftingu 415 KM). Auto przyspiesza do 100 km/h w 4,1 s (wersja sprzed FL w 4,3 s), do 160 km/h w 8,2 sekundy, a rozpędza się do 310 km/h (taką samą V-max miał model sprzed liftingu).
FOTO:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
(C) netcarshow.com
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michaelw
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:22, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ma trochę ostrzejszą linię i fajny spoiler. Mi podoba się bardziej niż wersja sprzed liftingu no i ma lepszy silnik.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poorwich
Administrator
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy koło Poznania
|
Wysłany: Sob 7:24, 08 Sie 2009 Temat postu: Porsche 911 (997) Turbo po liftingu |
|
|
Po całej rodzinie Carrer, Tardze i GT3 Porsche pokazało oficjalne fotki 911-tki w wersji Turbo po liftingu.
Zmiany są minimalne. Z przodu mamy nieco inne reflektory. Z tyłu największą i jedyną zmianą są klosze lamp takie jak w innych 911-tkach. Jednak zmianą, którą zauważymy niemal od razu to nowe felgi dla wersji Turbo. Powyższe zmiany dotyczą zarówno wersji coupe jak i cabrio.
Zmiany zaszły w silniku. Dzięki zmianom 911 Turbo po liftingu jest najmocniejszą wersją tego Porsche w historii. Z silnika typu boxer 3.8 litra wyciśnięto bowiem 500 koni mechanicznych. Auto rozpędza się do 100 km/h w 3,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 312 km/h.
Do oferty skrzyń biegów dołączyła znana już z innych modeli Porsche dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia PDK.
FOTO:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
(C) netcarshow.com
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gucio
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: Sob 8:18, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Wolałem ogólnie 996 , 997 podoba mi się , ale 997 po liftingu też jest fajne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poorwich
Administrator
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy koło Poznania
|
Wysłany: Sob 8:25, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Auto nadal mi się podoba. Fajnie, że dodali mu nieco KM mocy
Jedyne czego mi brak to felgi z 911 Turbo sprzed liftingu, które wg mnie były ładniejsze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X2400
Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew koło Warszawy Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:11, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Mimo, że mało zmian, to na taki właśnie lifting czekałem. Takie Turbo coupe jest prześliczne, z przodu wygląda tak schludnie, felgi bardziej sportowe
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poorwich
Administrator
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy koło Poznania
|
Wysłany: Czw 7:32, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Po Carrerach, wersji GT3 i Turbo przyszedł czas, by Porsche zaprezentowało poliftingową GT3 RS, czyli najbardziej hardcore'ową 911-stkę.
Z zewnątrz od normalnej GT3-ki auto różni się niezbyt wiele. Największą zmianą w stosunku do tej wersji to nowy spojler z tyłu oraz malowanie. W innym kolorze niż nadwozie są: środkowy wlot powietrza w zderzaku, napis GT3 RS na przednim błotniku od strony pasażera, lusterka boczne, naklejki na drzwiach, elementy tylnego spojlera oraz felgi, na które nałożono felgi w rozmiarze 245/35 ZR 19 z przodu i 325/30 ZR 19 z tyłu.
Wewnątrz 911 GT3 RS kierowca i jego pasażer siedzą w głębokich, kubełkowych fotelach. Za nimi znajduje się solidna klatka bezpieczeństwa.
Tak jak w przypadku zwykłej 911 GT3 zwiększono pojemność silnika z 3.6 do 3.8 litra tak samo zrobiono tutaj. GT3 RS po liftingu legitymuje się mocą 450 koni mechanicznych (o 45 KM więcej niż odmiana sprzed FL).
FOTO:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
(C) netcarshow.com
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gucio
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: Czw 9:22, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Widziałem już te zdjęcia.Przyznam iż podoba mi się ta generacja GT3 RS
Doczepić można się do odpustowego spojlera z tyłu i napisu GT3 RS na tylnym błotniku.Ale poza tym to ok. Moc robi wrażenie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poorwich
Administrator
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy koło Poznania
|
Wysłany: Pią 7:49, 21 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Auto prezentuje się świetnie, ale wg mnie nieco za dużo tych napisów GT3 RS na karoserii jest Poza tym auto wg mnie bardzo dobre. Dobrze, że przybyło mu nieco KM.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr_Mar
VIP
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:05, 21 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Porsche jak każde inne ładne. Jednak jak napisał Poorwich zbyt dużo naklejek. Zbyt krzykliwe. Wolałbym chyba jednak zwykłą Carrerę, która jest ładna, ale nie tak krzykliwa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poorwich
Administrator
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy koło Poznania
|
Wysłany: Czw 12:45, 03 Wrz 2009 Temat postu: Porsche 911 Sport Classic |
|
|
Porsche pokazało kolejną wersję 911-tki. Nazywa się ona Sport Classic.
Auto ma nawiązywać wyglądem do 911-tki RS z 1973 roku. Od seryjnych Carrer odróżnia tą wersję m.in.: dokładka pod przednim zderzakiem, nakładki na progi. Z tyłu mamy nowy zderzak, zmienione lampy oraz skrzydło jak w wspomnianym wzorze. Prócz tego auto ma dwa, srebrne paski wzdłuż nadwozia. Samochód porusza się na 19-calowych felgach, które kształtem nawiązują do 911-tki z lat '70-tych ubiegłego stulecia.
Porsche 911 Sport Classic napędza 6-cylindrowy silnik boxer o pojemności 3.8 litra. Legitymuje się on mocą 408 koni mechanicznych. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła. Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s, a jego prędkość maksymalna to 302 km/h.
Firma z Zuffenhausen wyprodukuje jedynie 250 egzemplarzy 911 Sport Classic.
FOTO:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
(C) netcarshow.com
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X2400
Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew koło Warszawy Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:01, 03 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ciekawe felgi i ten tylny spoiler, ale tak to "przeciętność"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr_Mar
VIP
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:02, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ciągle jestem zakochany w 911-tce, ale robi się za dużo wersji tego modelu. Choć ten ładny jest, to ja wolę chyba, którąś ze zwykłych Carrer.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michaelw
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:36, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Wygląda całkiem ładnie, szczególnie felgi mi się podobają. Spojler, dach i malowanie też fajne, ale przednia dokładkę popsuli, wloty powinny być w nią wkomponowane a nie takie wystające.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Albee
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:57, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Na siłę 'klasyczne' felgi wyglądają, jak na mój gust, deczko odpustowo.
Więcej nawiązań nie stwierdzono.
Po co to komu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|