|
AutoPlus Forum motoryzacyjne
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poorwich
Administrator
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy koło Poznania
|
Wysłany: Wto 8:00, 14 Sie 2007 Temat postu: Volkswagen Golf BlueMotion |
|
|
Volkswagen na tegoroczny salon samochodowy we Frankfurcie szykuje nowość - ekonomiczną wersję swojego przeboju - kompaktowego modelu Golf nazwaną BlueMontion. Po małym Polo i dużym Passacie przyszedł czas na kompaktowego Volkswagena w wersji BlueMotion.
Z zewnątrz auto nie wiele różni się od normalnych wersji Golfa. Właściwie jednym elementem, który odróżnia tą wersję od pozostałych jest malutki znaczek BlueMotion na grillu i klapie bagażnika. Auto porusza się na 15-calowych felgach, na które nałożono opony w rozmiarze 195 / 65 R 15.
Pod maską pracuje 105-konne (nieśmiertelne ) 1.9 TDi. Auto średnio spala tylko 4,5 litra na 100 km, czyli o dokładnie 0,6 litra mniej niż seryjne 1.9 TDI/105 KM. Przy lekkiej nodze możemy przejechać na jednym, 55-litrowym, baku nawet 1200 km. Auto wydziela do atmosfery tylko 119 gram dwutlenku węgla na 1 km (seryjne 105-konne 1.9 TDi emituje "aż" 135 gramów na kilometr). Prędkość maksymalna Golfa BlueMotion została ograniczona elektronicznie do 190 km/h.
U naszych zachodnich sąsiadów oszczędny Golf dostępny będzie w dwóch wersjach wyposażenia - Trendline i Comfortline. VW Golf BlueMotion w wyposażeniu Trendline ma kosztować 20 615 Euro, czyli o 315 Euro więcej niż za Golfa 1.9 TDi Trendline.
FOTO:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
(C) netcarshow.com
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemek
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1556
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Perła
|
Wysłany: Wto 9:22, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Zwykły golfik nic nadzwyczajnego hehe Już wolę wersje Q Line bo tam przynajmniej dobre wyposażenie i fajny kolorek ( Mam broszurki Q-Line co Kuba z Salonu VW ukradł bo ja tam nie wszedłem ( naprawde!) )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kurczak
Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 10:14, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Przemek napisał: | Mam broszurki Q-Line co Kuba z Salonu VW ukradł | Następny, mi tak mówili jak z BMW brałem, przecież one są tam po to żeby je brać
Przemek napisał: | ja tam nie wszedłem ( naprawde!) ) | Hehe, Zapa ostatnio przez pół pasa w Borsku dygał na piechote bo nie chciał wsiąść do Astry, która nas podwoziła
A Golfik, no oszczędna wersja, i tyle.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
afryka
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 11:01, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Czym on sie różni od normalnej wersji ? Oprócz tego, że jest bardziej ekonomiczna? Golf jak Golf.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sąsiad
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Zielonej Góry
|
Wysłany: Wto 12:19, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Mogliby już go sobie odpuścić, bo za rok, może 2 będzie nowa generacja Golfa...
Wolałbym Golfa z 1,4 TFSI ;] Mało pali a w miarę szybki xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michaelw
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:29, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
No auto jest fajne tylko dlatego, że jest dobrze wyposażone. Będzie się dobrze sprzedawał na rynku, bo jeździ o kropelce no i jest od porządnej firmy. ja jednak wole GTI czy R32-ke
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapa
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1409
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: od bociana.
|
Wysłany: Wto 20:30, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
No racja biegałem po pasie bo do opla nie wsiądę.... Zresztą ominąłem szerokim łukiem speedstera i GT bo szkoda kliszy na to. A co do Golfa to spala naprawdę mało... lae mój passat spala 5-6 litrów co też jest dobrym wynikiem a nie jest to odczywalna różnica do tych 4 litrów.... no i samochód większy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Albee
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:34, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Podejrzewam, że auto różni sie od zwykłego Golfa tym, że ma niższe spalanie i mniej zanieczyszcza środowisko w Niemczech jego właścicielom przysługują specjalne dopłaty/zniżki/zwrot podatku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżony
VIP
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawichost/Kraków Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:10, 15 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Albee napisał: | Podejrzewam, że auto różni sie od zwykłego Golfa tym, że ma niższe spalanie i mniej zanieczyszcza środowisko w Niemczech jego właścicielom przysługują specjalne dopłaty/zniżki/zwrot podatku. |
a wystarczy czytać co napisane jest w temacie
Auto średnio spala tylko 4,5 litra na 100 km, czyli o dokładnie 0,6 litra mniej niż seryjne 1.9 TDI/105 KM. Przy lekkiej nodze możemy przejechać na jednym, 55-litrowym, baku nawet 1200 km. Auto wydziela do atmosfery tylko 119 gram dwutlenku węgla na 1 km (seryjne 105-konne 1.9 TDi emituje "aż" 135 gramów na kilometr).
A samochód wygląda jak Golf, czyli w ogóle nie wygląda mogli by już przestać klepać te Tdi, bo ciągłe bazowanie i ulepszanie konstrukcji Fiata sprzed 20 lat jest dla mnie lekko żenujące,gwoli przypomnienia common-rail debiutował w Alfie Romeo i Mercedesie już 10 lat temu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emil90
Administrator
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:45, 15 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Dżony napisał: | mogli by już przestać klepać te Tdi bo ciągłe bazowanie i ulepszanie konstrukcji Fiata sprzed 20 lat jest dla mnie lekko żenujące |
To jest konstrukcja VW nie Fiata, a tak po za tym pierwsze TDi o pojemności 2.5 wyszło w 1989 roku, a o pojemności 1.9 dwa lata później, po co robić nową konstrukcje jak ta konstrukcja jest bardzo dobra i tak samo mocna jak mercedesowska, chociaż CDI ma lepszą kulturę pracy podobnie jak diesle od BMW.
Ostatnio zmieniony przez Emil90 dnia Pią 23:11, 11 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżony
VIP
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawichost/Kraków Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:52, 15 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Diesel typu TDi debiutował po raz pierwszy w Fiacie Croma w 1987r bodajże, ale Fiat uznał tą technikę za nierozwojową i sprzedał prawa do niej VW, 16 lat temu to pierwsze TDi debiutowało w samochodach VAG.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr_Mar
VIP
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:29, 15 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
W przemyśle motoryzacyjnym średni czas produkcji jednostek napędowych wynosi ok 30 lat. A więc po to ulepszać tą jednostkę, która może ma nawet i 20 lat już, żeby ona jeszcze na siebie zarobiła. Nie ma co się martwić Audi już od wielu lat ma opracowane nowe jednostki, które o wiele lat świetlnych przeskoczą Common Rail, ale zarząd VAG chce jeszcze zarobić na TDi co im nieźle wychodzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżony
VIP
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawichost/Kraków Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:35, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Sorki za odkop ale w końcu znalazłem to co było przedmiotem sporu między mną a Emilem [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emil90
Administrator
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:01, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Fiat jako pierwszy wprowadził bezpośredni wtrysk to wiem od jakiegoś czasu, ale nadal nie wiem nic na temat czy Fiat uznał tą technikę za nierozwojową i sprzedał prawa do niej VW czy też nie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżony
VIP
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawichost/Kraków Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:57, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Emil90 napisał: | Fiat jako pierwszy wprowadził bezpośredni wtrysk to wiem od jakiegoś czasu, ale nadal nie wiem nic na temat czy Fiat uznał tą technikę za nierozwojową i sprzedał prawa do niej VW czy też nie. |
Z tego wynika ,że nie sprzedał możliwe ,że na niej bazował bo konstrukcyjnie te silniki są bardzo zbliżone.
Raczej dość wcześnie uznał ją za nierozwojową skoro na początku lat 90tych(w 1993r) zaczął pracować nad CR.
Czyli prawda leży po środku ale to Ty miałeś rację bo konstrukcja jest VW .
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|