|
AutoPlus Forum motoryzacyjne
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Czw 22:26, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tam nie widzę w tym czymś Fiata 500 ani Bettle. Już bardziej Colta?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poorwich
Administrator
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy koło Poznania
|
Wysłany: Czw 8:28, 30 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Co do tych wizji co dałem na poprzedniej stronie pojawiły się nowe informacje.
Samochód ma kosztować około 8000 Euro, czyli mniej więcej 32 000 zł. Mały VW ma konkurować z m.in. produkowanym w Polsce Fiatem 500, nowym Fordem Ka czy trojaczkami z Kolina.
Bagażnik nowego "Garbusa" (tak nazywają ten samochodzik panowie z niemieckiej gazety motoryzacyjnej "Auto Zeitung") ma mieć pojemność 200 litrów.
Pod maską małego "vał weja" zagoszczą dwa silniki znane z nowej Fabii czy Polo. Pierwszy z nich to benzynowy trzycylindrowy 64-konny silnik o pojemności 1.2 litra, a drugi to diesel 1.4 TDi o mocy 70 KM. Planowana jest również wersja z silnikiem... dwucylindrowym. Dodatkowo małe Auto dla ludu oferowane ma być w wersji BlueMotion. "Garbusem" zachwyceni będą mający świra na punkcie ochrony środowiska ekolodzy - benzyna ma wydzielać do atmosfery tylko 100 gram dwutlenku węgla na każdy przejechany kilometr, a auto z silnikiem wysokoprężnym będzie wydzielało tylko 88 gram tego gazu do atmosfery na 1 km.
Nowy "Garbusik" ma być dostępny jako 3- lub (co raczej jakoś mi się nie widzi) 5-drzwiowy hatchback.
(C) autozeitung.de
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|