Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lancia Delta HPE Concept

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Prototypy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X2400




Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew koło Warszawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:50, 07 Wrz 2007    Temat postu: Lancia Delta HPE Concept

Niestety wiadomości jest bardzo mało ale chyba wynagrodzą wam to fotki Wink
Krótki news o cabrio:
Wersja cabrio miała by zostać zaprezentowana pod koniec 2008 roku. Sprzedaż miała by się rozpocząć w 2010 roku. Byłby to konkurent dla Fiata Bravo w wersji otwartej.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Zdjęcia z oficjalnej prezentacji w Wenecji:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
W rajdowym malowaniu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wizja:
[link widoczny dla zalogowanych]
To jest gliniany model i najprawdopodobniej tak będzie wygląda nowa, seryjna Delta:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wizje wersji cabrio: Wink
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Ciekawostka bo szansa, że sprawdzi się ta wizja jest bardzo, bardzo maluteczka:
Tak miałaby wyglądać nowa Lancia Delta HF Evolution:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(c) [link widoczny dla zalogowanych]
(c) [link widoczny dla zalogowanych]
(c) forum-auto
(c) Infomotori
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michaelw




Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:03, 07 Wrz 2007    Temat postu:

W wersji HF Evolution wygląda pięknie. Mogli zrobić go troche bardziej kwadratowego to wtedy byłoby lepiej. Mogli, na tej prezentacji w Wenecji wyglada ochydnie i rozczarowuje jak każda Lancia. A kiedys to była taka fajna firma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Pią 20:42, 07 Wrz 2007    Temat postu:

No i jak Lancia wprowadzi na rynek nową Deltę to chyba ich po kolei powieszę. Po co odkopywać legendę? Trochę za mało kanciasty, a moim zdaniem jest po prostu brzydki.
Delta cabrio, trzymajcie mnie ludzie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X2400




Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew koło Warszawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:44, 07 Wrz 2007    Temat postu:

Jak na następczynię słynnej Delty Integrale jest dla wygląda zbyt jak van, wiem, teraz taka moda ale przecież czasami styliści powinni odnosić się bardziej do przeszłości (szczególnie w przypadku tak zacnego modelu) a nie podążać za najnowszymi "trendami". Po prostu wygląda jak jajo. A pamięta ktoś stare Lancie Question Delta, Stratos, 037...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kurczak




Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 20:56, 07 Wrz 2007    Temat postu:

Nie, stara Delta już nie odżyje. To okrąglaste coś nie jest w stanie jej zastąpić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Veyron




Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miasto piernika i Kopernika - Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:33, 08 Wrz 2007    Temat postu:

Evolution wygląda super, ale normalna raczej nie znajdzie dużo klientów... za wygląd :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sąsiad




Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Zielonej Góry

PostWysłany: Nie 21:45, 09 Wrz 2007    Temat postu:

Widziałem już to gdzieś xD
Ładne autko, naprawdę mi się podoba, ale to i tak Delty nie wskrzesi, jednak moim zdaniem super concept Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Veyron




Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miasto piernika i Kopernika - Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:11, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Cytat:
Podczas 63. edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji miała miejsce premiera prototypu Lancia Delta HPE, sportowej, funkcjonalnej limuzyny (shooting brake). Czerpie ona inspirację z równie eleganckiego, funkcjonalnego sportowego samochodu z drugiej połowy lat 70- tych - Lancia Beta HPE – kontynuując w niezwykle nowoczesny sposób jego założenia.

Lancia Delta HPE charakteryzuje się wymiarami; długość - 4,5 m, szerokość - 1,8 m, wysokość - 1,5 m, które gwarantują dużą swobodę poruszania się wewnątrz pojazdu (zwłaszcza w tylnej jego części), duży komfort jazdy, wyjątkową łatwość wsiadania, oraz pojemny regulowany bagażnik; a z drugiej strony sprawiają, iż jest to model wyróżniający się zgrabną, smukłą, sportową sylwetką.

Zrodzona ze stuletniego doświadczenia marki, Delta HPE jest kontynuacją "wielkich" samochodów o średnich wymiarach takich jak Aprilia, Appia, Fulvia, Lancia Beta HPE, Prisma, Dedra oraz Lybra. Oferuje ona innowacyjne rozwiązania, które czynią z niej idealną syntezę wszystkich walorów tej marki. Chodzi przede wszystkim o styl w jakim odradza się tradycja Lancii - a są to oryginalne rozwiązania konstrukcji nadwozia: otwierany dach, wykorzystujący technikę "flying bridge", dużych rozmiarów tylna szyba pozbawiona dolnej ramy, chromowana kratka wlotu powietrza stanowiąca nowoczesną wersję tej klasycznej wykorzystywanej w latach 50-tych oraz boczne chromowania, które jeszcze bardziej podkreślają bogate przeszklenie samochodu i dodają polotu liniom bocznym nadwozia.

Założeniem projektu jest znaczna przestrzeń wewnątrz pojazdu - pod tym względem prototyp Delta HPE plasuje się na szczycie w swojej kategorii. Rozstaw osi wynosi 2700 mm co przekłada się na znacznych rozmiarów przestrzeń w tylnej części samochodu dzięki czemu pasażer może czuć się tak samo komfortowo jak w limuzynie. Ponadto, tylne siedzenie jest przesuwne a jego oparcie można opuszczać, co pozwala powiększyć i tak już dużą przestrzeń bagażnika, bądź też cofając je lub odpowiednio dostosowując uzyskać możliwość pełnego relaksu... jak w fotelu pierwszej klasy międzykontynentalnego lotu.

Lancia Delta HPE zapewnia podróżowanie w komfortowych warunkach dzięki świetnemu wyciszeniu kabiny. Jest to zasługą zastosowania m.in. dźwiękochłonnego sufitu. O odpowiednie naświetlenie kabiny dba duży otwierany dach i przeszklenia boczne.
Ponadto całkowity relaks zapewnia wysokiej klasy urządzenie Hi-Fi Bose z przyciskami sterującymi umieszczonymi na kierownicy. Do tego dochodzi idealna temperatura wewnątrz samochodu regulowana przez automatyczną klimatyzację dwustrefową. Wreszcie komfort to także możliwość korzystania z obszernego, regulowanego bagażnika o pojemności ponad 400 litrów.

Lancia Delta HPE odzwierciedla klasę i prestiż Lancii także w dziedzinie rozrywki, o czym świadczy wbudowany odtwarzacz MP3, ale przede wszystkim Blue&Me - innowacyjny system oparty na "Windows mobile" (powstały dzięki współpracy między Fiat Auto i Microsoft), który łączy możliwości technologii Bluetooth i portu USB, umożliwiając słuchanie swojej ulubionej muzyki zarejestrowanej w telefonie komórkowym, na nowych "smart phones", na odtwarzaczu MP3 bądź na nośniku USB.

Kolejną osobliwością Lancii jest stylistyka wnętrza. Od zawsze bowiem marka ta jest synonimem włoskiego stylu. Wnętrze pojazdu jest doskonałym dopełnieniem oryginalnej i wyrafinowanej linii samochodu. A nowa Delta HPE nie stanowi wyjątku. Kabina pasażerska zaprojektowana w Centro Stile Lancia, jest prawdziwym "salonem". Deska rozdzielcza i poszycie przednich i tylnich drzwi oraz siedzeń jest największym wyrazem wyszukanego i ekskluzywnego włoskiego stylu.

Zaletą, równie silnie związaną ze stylistyka wnętrza, jest zastosowanie wysokiej klasy materiałów nie tylko ze względu na ich estetykę, ale również ze względu na wrażenia dotykowe jakich dostarczają: wykończenia w drewnie, chromowane detale, obicie z materiału alcantara czy też welurowe dywaniki.

Wreszcie dla prototypu Delta HPE została przewidziana szeroka gama silników benzynowych oraz silników typu diesel - wszystkie zostały wzmocnione i połączone z sześciobiegowymi skrzyniami biegów (ręcznymi i automatycznymi), o różnej mocy, od 120 KM do ponad 200 KM. Chodzi o sprawdzoną i udoskonaloną technologię, która przy wykorzystaniu zawieszenia typu SDC (z elektroniczną regulacją tłumienia) zapewnia komfort, łatwą obsługę i zwiększa przyjemność jazdy.


(C)www.lancia.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Prototypy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin