Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Hartge] H50 V10 Coupe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Wto 18:22, 12 Gru 2006    Temat postu: [Hartge] H50 V10 Coupe

Firma tuningowa Hartge pokazała swoje nowe "dziecko" - model H50 V10 Coupe bazujący na BMW serii 3 (E92) w wersji coupe.
Z wyglądu samochód nie wyróżnia się za bardzo. Ma dokładkę na przedni oraz tylni zderzak. Oprócz twego ma nową maskę z kilkoma wlotami do silnika. Jest także obniżony. We wnętrzu są także bardzo małe zmiany - dano alumniniowe nakładki na pedały, na kierownicy, desce rozdzielczej, boczkach drzwiowych spotkamy karbonowe wstawki.
Samochód ma pod maską zmodyfikowany silnik V10 od BMW M5 o mocy 550 KM oraz moment obrotowy wynoszący 520 NM. Tak wielki moment obrotowy przenoszony jest przez 7-biegową skrzynię SMG. Sprint od zera do setki zajmuje stuningowanemu przez Hartge'a BMW 3 Coupe jedynie 4,4 sekundy, prędkość maksymalna wynosi 320 km/h.
Przy takich osiągach nie można zastosować byle jakich hamulców. Hartge'a H50 V10 Coupe wyposażono w nowe tarcze:
- z przodu są to 8-tłoczkowe tarcze o średnicy 380 mm
- z tyłu są to 5-tłoczkowe tarcze hamulcowe o średnicy 345 mm
Auto dla leszej trakcji (a przy okazji także wyglądu) ma nowe koła. Mają rozmiar 20 cali. Felgi przednie mają rozmiar 9 x 20, a tylnie 10 x 20. Opony, które są naciągnięte na te felgi mają rozmiar odpowiednio 245/30 ZR 20 (przód) i 295/25 ZR 20 i są z palety znanej w całym świecie firmy oponiarskiej Pirelli.
Cena Question Jeśli o nią pytasz to znaczy, że Cię nie stać Smile - można by powiedzieć. Ja jednak zdradzę Wam cenę tych kilku przeróbek przeprowadzonych przez Hartge'a. Otóż samochód po wyżej wymienionych przeróbkach kosztuje 157 650 Euro (w tym 16% VAT).

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) worldcarfans.com
(C) tuningnews.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kurczak




Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 17:08, 13 Gru 2006    Temat postu:

I to jest to Smile Nowe M3 nie ma szans z tym Smile A wygląd? Co tu dużo gadać, lekko poprawiona trójka, która bardzo mi się podoba Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapa




Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1409
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: od bociana.

PostWysłany: Śro 17:31, 13 Gru 2006    Temat postu:

Mi się nie podoba... te zmiany nie pasują do tego samochodu... Ja tam wolę oryginał...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sąsiad




Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Zielonej Góry

PostWysłany: Wto 19:48, 19 Gru 2006    Temat postu:

Zapa napisał:
Mi się nie podoba... te zmiany nie pasują do tego samochodu... Ja tam wolę oryginał...


Jestem tego samego zdania. A tak wogóle to tuningowane "becie" przez Alpine czy Hartge nie wyglądają dobrze. BMW dobrze tuninguje jedynie AC Schnitzer Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapa




Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1409
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: od bociana.

PostWysłany: Wto 20:58, 19 Gru 2006    Temat postu:

Sąsiad napisał:
Zapa napisał:
Mi się nie podoba... te zmiany nie pasują do tego samochodu... Ja tam wolę oryginał...


Jestem tego samego zdania. A tak wogóle to tuningowane "becie" przez Alpine czy Hartge nie wyglądają dobrze. BMW dobrze tuninguje jedynie AC Schnitzer Wink


Nie zgodzę się bo stare alpiny były piękne... Zwłaszcza te na bazie 8-series i 5-series.... Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin